Chcemy cieszyć się zaufaniem naszych użytkowników oraz zadbać o ich bezpieczeństwo. Dlatego też szanujemy ich dane osobowe w trakcie ich przetwarzania oraz pozwalamy im nimi zarządzać.
Kim jesteśmy. Lista podmiotów przetwarzających dane Użytkownika znajduje się nad częścią „Kontakt” – ich zastosowanie jest uzależnione od miejsca utworzenia konta.
W celu uzyskania dalszych informacji lub w przypadku jakichkolwiek pytań należy się z nami skontaktować za pomocą informacji podanych w części „kontakt”, która znajduje się poniżej.
Jeśli kiedykolwiek wprowadzimy jakiekolwiek istotne zmiany w naszych praktykach dotyczących prywatności, damy Ci znać. W razie potrzeby poprosimy również o Twoją zgodę.

To, w jakim zakresie niniejszy dokument będzie miał zastosowanie do Użytkownika, zależy od sposobu, w jaki wchodzi on z nami w interakcje. Na przykład:
- 1.Kupując u nas bilet, wykorzystamy podane przez Ciebie informacje, aby wypełnić zobowiązania nasze i Partnerów Wydarzenia (artysta, promotor, wytwórnia płytowa lub miejsce) wobec Ciebie w zakresie świadczenia tej usługi oraz, jeśli jest to dozwolone, informować Cię na bieżąco o inne wydarzenia, które mogą Cię zainteresować.
- 2.Przeglądasz nasze strony internetowe, użyjemy plików cookie, aby dostosować Twoje wrażenia i mamy nadzieję, że zapewnimy Tobie bezproblemową obsługę.
Twoje wybory i prawa w ramach każdego scenariusza zostały szczegółowo wyjaśnione poniżej.
Kliknij w każdą ikonę, aby uzyskać więcej informacji, lub przewiń w dół, aby przeczytać pełne zasady.
Jakie informacje posiadamy i skąd je uzyskujemy?
Gromadzimy i przechowujemy różne rodzaje informacji, gdy tworzysz konto, kupujesz bilety, kontaktujesz się z nami i korzystasz z naszych stron internetowych, aplikacji i mediów społecznościowych. Dowiedz się więcej
W jaki sposób wykorzystujemy Twoje informacje i dlaczego?
Gromadzimy i wykorzystujemy Twoje dane z wielu powodów, takich jak pomoc w dostępie do ulubionych programów, dzielenie się wiadomościami, marketing i w innych przypadkach wymaganych przez prawo. Dowiedz się więcej
Komu udostępniamy Twoje informacje i dlaczego?
Udostępniamy Twoje dane partnerom wydarzenia - takim jak artystom, promotorom, lub miejscom wydarzenia - a także innym stronom trzecim związanym ze świadczoną usługą. Dowiedz się więcej
Twoje wybory i prawa
Możesz między innymi wybrać, czy chcesz otrzymywać od nas informacje marketingowe. Masz również prawo dostępu do informacji, które posiadamy o Tobie. Dowiedz się więcej
Dbanie o Twoje informacje
Nieustannie podejmujemy kroki, aby zapewnić ochronę Twoich danych i bezpiecznie je usunąć, gdy nie są już potrzebne. Dowiedz się więcej
Skontaktuj się z nami
Jeśli masz jakieś pytania lub uwagi dotyczące lub sposobu, w jaki postępujemy z Twoimi danymi, skontaktuj się z nami. Dowiedz się więcej

W przypadku, gdy dostarczamy nasze produkty i świadczymy usługi, gromadzimy dane osobowe według określonych kategorii, takie jak dane kontaktowe Użytkownika, historia zakupów, informacje na temat czynności wykonywanych w Internecie oraz za pomocą urządzeń elektronicznych, a w niektórych przypadkach poufne dane osobowe, jeśli jest to wymagane lub jeśli Użytkownik wyraził na to zgodę.
Gdy zbieramy Twoje dane osobowe, przechowujemy je w bazach danych naszych klientów, takich jak platformy sprzedaży biletów w celu zarządzania dostępem do wydarzenia, platformy płatności w celu przetwarzania Twoich zamówień, platformy obsługi klienta w celu zarządzania wszelkimi Twoimi zapytaniami, a także nasze systemy marketingowe, aby móc się z Tobą komunikować, zgodnie z Twoimi wyborami.
Biorąc pod uwagę globalny charakter naszej działalności, niektóre oferowane przez nas produkty i usługi mogą się różnić i nie być dostępne na rynku, na którym masz konto.
- Kiedy zakładasz konto i kupujesz bilety. W przypadku założenia konta przez Użytkownika, zakupu biletu, rejestracji w celu zakupu biletu w przedsprzedaży lub w przypadku, gdy znajomy Użytkownika przekaże mu bilet, gromadzimy dane bezpośrednio od niego. W zależności od świadczonej przez nas usługi taki proces może obejmować dane kontaktowe i rozliczeniowe Użytkownika, takie jak imię i nazwisko, adres, kod pocztowy, adres e-mail, numer telefonu i karta kredytowa.
- Kiedy kupujesz bilety od osób trzecich. W przypadku, gdy Użytkownik zakupi bilety za pomocą komercyjnej witryny internetowej strony trzeciej, taki podmiot prześle nam stosowne informacje, takie jak dane kontaktowe i rozliczeniowe oraz informacje o zakupie biletów, abyśmy mogli przydzielić je danemu Użytkownikowi.
- W przypadku, gdy Użytkownik korzysta z naszych stron internetowych i aplikacji. W przypadku, gdy Użytkownik korzysta z naszych stron internetowych lub aplikacji, zgodnie z jego preferencjami, używamy narzędzi do śledzenia, takich jak pliki cookie przeglądarki i sygnały nawigacyjne, oraz stosownych technologii, takich jak GPS i Wi-Fi, w celu zgromadzenia określonych informacji o nim. Takie informacje obejmują dane o przeglądarce i urządzeniu wykorzystywanym przez Użytkownika, jego adres IP, lokalizację, informacje o stronie, z której wszedł na naszą stronę, zakres, w jakim korzystał z naszej witryny/aplikacji, lub witrynę, którą odwiedził po wyjściu z naszego serwisu. Nasza witryna może również przedstawiać treści stron trzecich, które obejmują oddzielne pliki cookie lub korzystają z dodatkowej technologii śledzenia. Aby uzyskać więcej informacji na temat sposobu gromadzenia tych informacji, należy przejść do naszej Polityki dotyczącej plików cookie.
- Doświadczenie fanów i obsługa klienta. Kiedy kontaktujesz się z naszymi zespołami obsługi klienta z zapytaniem lub przekazujesz nam opinię, rejestrujemy tę interakcję w celach dowodowych oraz w celu zapewnienia wsparcia związanego z Twoim zapytaniem.
- W przypadku, gdy Użytkownik korzysta z mediów społecznościowych i forów publicznych w Internecie. W przypadku, gdy Użytkownik korzysta z funkcji mediów społecznościowych za pomocą naszej witryny lub aplikacji, umieszcza treści na platformach mediów społecznościowych, w przestrzeni publicznej lub na jednej z naszych stron internetowych, serwis społecznościowy przekaże nam określone informacje o nim, takie jak imię i nazwisko oraz posty, które zamieścił, odwołując się do nas.
- W przypadku, gdy Użytkownik wystawia oceny lub recenzje. W przypadku, gdy Użytkownik wystawia oceny lub recenzje, w tym m.in. wysyłając zdjęcia lub filmy w ramach recenzji, takie informacje, w tym dane o Użytkowniku w roli recenzenta, będziemy przechowywać na naszej platformie.
- W przypadku rezerwacji biletów dla osób niepełnosprawnych przez Użytkownika. Jeżeli Użytkownik wymaga określonych udogodnień, dołożymy wszelkich starań, aby zapewnić mu jak największy komfort w czasie wydarzeń. W tym celu musimy zgromadzić informacje na temat jego wymagań. W przypadku, gdy Użytkownik kupuje bilety dla osób niepełnosprawnych lub zgłasza prośbę o voucher dla osoby współtowarzyszącej, rejestrujemy stosowne zgłoszenie. Może się okazać, w zależności od rynku, że będziemy musieli zweryfikować potrzeby Użytkownika pod kątem udogodnień dla osób niepełnosprawnych. Jeżeli będzie to zasadne, powiadomimy go o tym.
- W przypadku, gdy Użytkownik sprzedaje bilet za pośrednictwem serwisu Ticketmaster. Jako że nasz dostawca usług płatniczych przekazuje Użytkownikowi środki odpowiadające cenie biletów wystawionych na sprzedaż, musi zgromadzić stosowne informacje, takie jak dane ważnego dowodu tożsamości, w ramach swojej procedury Poznaj swojego klienta (KYC). Po zweryfikowaniu tożsamości Użytkownika informacje te są przechowywane i bezpiecznie usuwane zgodnie z wymogami regulacyjnymi. Ponadto tam, gdzie wymaga tego prawo lokalne, od Użytkownika gromadzimy dane w przypadku, gdy korzysta z naszych usług jako sprzedawca, w tym dodatkowe informacje identyfikacyjne, takie jak numery identyfikacji podatkowej.
- Informacje geodemograficzne. Zgodnie z preferencjami Użytkownika, korzystamy z usług dostawców, takich jak partnerzy reklamowi i marketingowi, którzy gromadzą informacje geodemograficzne, w tym informacje na temat przedziału wiekowego, płci lub wydarzeń, które lubi Użytkownik, lub produktów, które kupuje, dzięki czemu możemy lepiej dostosować nasze usługi do jego potrzeb, bądź gromadzimy o nich informacje. Jeżeli Użytkownik woli, abyśmy tego nie robili, powinien zapoznać się z częścią „Prawa i opcje przysługujące Użytkownikowi” poniżej.
- Informacje wykorzystywane do celów związanych ze zdrowiem i bezpieczeństwem. W razie potrzeby będziemy gromadzić informacje od nabywców biletów i uczestników wydarzeń w celu zachowania zgodności z przepisami dotyczącymi chorób zakaźnych w zakresie wymaganym przez obowiązujące prawo. Takie informacje obejmują na przykład nazwiska, dane kontaktowe, lokalizację miejsc siedzących oraz godziny otwarcia i zamknięcia bramek.
W przypadku, gdy strona trzecia działająca w imieniu organizatora musi zgromadzić dane zdrowotne (takie jak wyniki testów), Użytkownik powinien zapoznać się z jej polityką prywatności i warunkami, aby dowiedzieć się, w jaki sposób jego dane zostały zgromadzone i wykorzystane.
Niniejsza część dokumentu przedstawia sposób, w jaki wykorzystujemy dane Użytkownika, oraz podstawy prawne (lub cele), zgodnie z którymi z nich korzystamy. Niektóre cele mają charakter podstawowy, co oznacza, że muszą zostać spełnione, abyśmy mogli oferować nasze usługi lub produkty bądź abyśmy mogli wywiązać się z naszych zobowiązań o charakterze prawnym. Z kolei pozostałe cele drugorzędne nie są niezbędne do świadczenia naszych usług, ale wiążą się z dodatkową wartością i dlatego zazwyczaj są uzależnione od preferencji danego Użytkownika.
- 1.W celu wykonania naszej umowy z Tobą
- W przypadku, gdy Użytkownik robi zakupy. Wykorzystujemy dane Użytkownika, gdy zawieramy z nim transakcję (na przykład: gdy chce zakupić produkt promocyjny lub bilet), aby:
- przetworzyć jego zamówienie;
- wysyłać mu wiadomości e-mail w ramach obsługi klienta, w tym potwierdzenia rezerwacji i przypomnienia o wydarzeniach;
- przyjmować zapłatę;
- zapewnić dostęp do obsługi klienta.
- Partner/Partnerzy. W ramach wydarzenia Udostępniamy dane Użytkownika Partnerowi/Partnerom w ramach wydarzenia, takim jak promotor lub miejsce, w którym odbywa się impreza, aby mogli je zorganizować, przydzielić miejsca siedzące lub poinformować Użytkownika o zmianie dotyczącej wydarzenia bądź aby przekazać mu ważne informacje o nim.
- Zapisy do przedsprzedaży/losowania biletów. Niektóre z naszych wydarzeń są objęte procesem rejestracji – w takiej sytuacji Użytkownik musi zapisać się na dane wydarzenie z wyprzedzeniem. Przetwarzamy każde zgłoszenie, aby wyeliminować nieuczciwy proceder zakupu biletów, ocenić popyt i wyrównać szanse osób, które się o nie ubiegają. Jeśli Użytkownik nie uzyska biletu, może go kupić w późniejszym terminie. W celu uzyskania dalszych informacji na temat sposobu wykorzystania danych Użytkownika należy zapoznać się z Często zadawanymi pytaniami w wersji dla Ameryki Północnej lub międzynarodowej.
- Konkursy, zawody i polecenia. W przypadku, gdy Użytkownik bierze udział w konkursach lub losowaniu nagród o podobnym charakterze, wykorzystujemy jego dane w celu potwierdzenia rejestracji i wysyłania powiadomień dotyczących jego zgłoszenia. W przypadku, gdy Użytkownik przekazuje nam informacje o swoim znajomym, na przykład za pośrednictwem naszej usługi poleceń, aby powiadomić go o naszej stronie internetowej lub aby kupić kartę podarunkową, wykorzystamy dane tej osoby tylko w zakresie, jaki jest niezbędny do świadczenia żądanych usług. Znajomy Użytkownika może skontaktować się z nami, korzystając z poniższych danych, aby poprosić nas o usunięcie jego informacji.
- W przypadku, gdy Użytkownik robi zakupy. Wykorzystujemy dane Użytkownika, gdy zawieramy z nim transakcję (na przykład: gdy chce zakupić produkt promocyjny lub bilet), aby:
- 2.Zgodnie z preferencjami Użytkownika
- Usługi marketingowe. Aby mieć kontakt z Użytkownikiem w celu przedstawienia mu informacji lub ofert dotyczących nadchodzących wydarzeń, produktów lub usług za pośrednictwem poczty elektronicznej, powiadomień push i internetowych, SMS-ów lub platform mediów społecznościowych. Użytkownik może zmienić swoje preferencje dotyczące usług marketingowych w dowolnym momencie; więcej informacji można znaleźć w części „Prawa i opcje przysługujące Użytkownikowi” poniżej
- Reklama i pliki cookie. Aby przekazywać spersonalizowane wiadomości reklamowe i marketingowe na naszych stronach internetowych i w aplikacjach; więcej informacji można znaleźć w części „Polityka dotycząca plików cookie”.
- Badania rynku i opinie fanów. Przeprowadzanie badań i analiz rynkowych, które pomagają ulepszać i dostosowywać nasze produkty i usługi lub kontaktować się z Tobą za pomocą ankiet satysfakcji lub uczestniczyć w badaniach użytkowników (takich jak grupy fokusowe). W przypadku tego rodzaju kontaktu oferujemy opcję anulowania subskrypcji, jeśli nie chcesz już ich otrzymywać.
- Personalizacja. Aby upewnić się, że nasze wiadomości i strona internetowa są dla Ciebie Averta odpowiednie (w zależności od rynku), na przykład, kiedy lubisz ulubionych artystów i gatunki, jeśli kupiłeś bilety, byłeś na koncertach ze znajomymi i o wszelkich przedsprzedażach, które Cię interesują, będziemy informować Cię o podobnych wydarzenia, które naszym zdaniem mogą Cię zainteresować. Tworzymy profil użytkownika z informacjami, które znamy o Tobie io tym, jak korzystasz z naszych usług. Po wyłączeniu personalizacji nie będziesz otrzymywać żadnych osobistych rekomendacji, a wszelkie subskrybowane biuletyny będą miały charakter ogólny (chociaż jeśli poprosisz o otrzymywanie powiadomień o konkretnych artystach lub miejscach, nadal będziesz je otrzymywać).
Nadal będziemy stosować profilowanie w zakresie, w jakim jest to konieczne, abyśmy mogli świadczyć Użytkownikowi nasze usługi, na przykład w celu wykrywania oszustw.
- Usługi oparte na lokalizacji. Na przykład nasze aplikacje wysyłają prośbę o uprawnienia do lokalizacji dla określonych funkcji, takich jak przeglądanie wydarzeń w pobliżu, otrzymywanie powiadomień push na ich temat lub sprawdzanie swojej lokalizacji na mapie podczas wydarzenia.
- Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych. Aby przetworzyć informacje zdrowotne Użytkownika w celu spełnienia wymagań dotyczących udogodnień dla osób niepełnosprawnych, w przypadku, gdy jest taka potrzeba i zostanie udzielona wyraźna zgoda.
- Partnerzy handlowi Czasami współpracujemy z Partnerami handlowymi, którym udostępniamy informacje. Są to zewnętrzni administratorzy danych, z którymi współpracujemy w celu świadczenia dodatkowych usług o wartości dodanej (na przykład pakiety turystyczne, sponsorzy lub wyłączna przedsprzedaż). W pewnych okolicznościach, gdy realizacja żądanego przez Użytkownika kontraktu nie wiąże się z koniecznością udostępnienia informacji, poprosimy go o wyrażenie zgody.
- 3.Dla naszych nadrzędnych uzasadnionych interesów biznesowych
- Aby przeciwdziałać niezgodnym z prawem zachowaniom oraz aby je wykrywać, chronić lub egzekwować nasze prawa lub aby podejmować inne czynności dozwolone przez prawo. Na przykład: weryfikacja, czy bilety trafiły do fanów oraz udostępnienie bezpiecznej platformy. Wykorzystujemy takie informacje, aby zapobiec dalszej odsprzedaży biletów, nadużywaniu naszej własności intelektualnej (np. marek naszych Partnerów w ramach wydarzenia), oszustwom lub innym przestępstwom. Aby zapobiegać oszustwom, udostępniamy dane osobowe Użytkownika firmie Forter, Inc., naszemu zewnętrznemu dostawcy usług wykrywania nadużyć, który może wykorzystywać takie informacje zgodnie ze swoją polityką prywatności.
- Ochrona witryny. Ta witryna jest chroniona przez reCAPTCHA Enterprise i obowiązuje Polityka prywatności Google oraz Warunki korzystania z usług.
- Bezpieczeństwo wydarzeń. Aby chronić naszych fanów i zapewnić bezpieczeństwo działalności naszej i naszych Partnerów wydarzenia.
- 4.Aby chronić twoje żywotne interesy
- Zdrowie i bezpieczeństwo. Wszelkie informacje zebrane przez nas lub naszych partnerów zewnętrznych zgodnie z obowiązującymi wymogami BHP będą wykorzystywane wyłącznie do kontaktu z uczestnikami lub udostępniane odpowiednim lokalnym urzędnikom państwowym. Informacje te są regularnie usuwane.


Prawa i opcje przysługujące Użytkownikowi są uzależnione od kraju, w którym korzysta on z naszych usług. Ich podział znajduje się poniżej. Aby kupić bilety i uzyskać dostęp do nich, fani muszą najpierw utworzyć konto w serwisie Ticketmaster i podać swoje dane osobowe – po wykonaniu tych czynności wydamy im bilety w wersji cyfrowej.
- 1.Twoje wybory
W zakresie, w jakim Użytkownik udzielił nam stosownej zgody, może zarządzać swoimi preferencjami, wykonując następujące czynności:
- Aby przestać otrzymywać nasze materiały marketingowe, możesz zmienić swoje preferencje na swoim koncie, postępować zgodnie z instrukcjami rezygnacji z subskrypcji w dowolnym e-mailu, który Tobie wyślemy lub skontaktuj się z nami, a my zrobimy to za Ciebie.
- Aby zmienić sposób, w jaki korzystamy z plików cookie i narzędzi śledzących, należy zapoznać się z naszą „Polityką dotyczącą plików cookie”. Użytkownik może również tego dokonać, aktualizując swoje preferencje w narzędziu do zarządzania plikami cookie na dowolnej z naszych stron internetowych i w aplikacji.
- Aby zrezygnować ze śledzenia lokalizacji i powiadomień push, należy zmienić ustawienia na swoim urządzeniu lub zachować wyłączoną lokalizację. Aby przestać korzystać z powiadomień typu web push, należy przejść do ustawień przeglądarki. Aby zarządzać ustawieniami dotyczącymi personalizacji, należy zmienić preferencje na swoim koncie. Jeśli ta funkcja nie jest dostępna, należy się z nami skontaktować, a my się tym zajmiemy.
- Aby przestać otrzymywać informacje zwrotne od fanów, możesz zrezygnować z subskrypcji za pomocą mechanizmów w wiadomościach do Ciebie lub skontaktować się z nami, a my zrobimy to za Ciebie.
- Aby zarządzać ustawieniami personalizacji, możesz zmienić swoje preferencje na swoim koncie. Jeśli ta opcja nie jest dostępna, możesz skontaktować się z nami, a my zrobimy to za Ciebie.
- 2.Twoje prawa
Jako że jesteśmy firmą o zasięgu globalnym, mamy fanów na całym świecie. Na każdym rynku obowiązują określone przepisy i regulacje dotyczące prawa do ochrony prywatności, takie jak RODO w Europie, LGPD w Brazylii i CCPA w Stanach Zjednoczonych.
Użytkownik może wyznaczyć upoważnionego przedstawiciela do składania wniosków w jego imieniu, korzystając z poniższych instrukcji. Aby dokonać weryfikacji upoważnionego przedstawiciela, należy przekazać mu podpisane, pisemne oświadczenie złożone pod przysięgą, które pozwala składać takie wnioski, lub udzielić pełnomocnictwa. Może się okazać, że będziemy musieli skontaktować się z Użytkownikiem w celu zweryfikowania jego tożsamości lub upoważnienia przed przetworzeniem wniosku stosownego przedstawiciela. Jeśli Użytkownik nie zastosuje się do tych instrukcji, może się okazać, że nie będziemy w stanie przetworzyć jego wniosków.
- Prawo do żądania usunięcia Twoich danych, inaczej zwanego wymazaniem lub ograniczeniem ich dalszego wykorzystania. Prawo do usunięcia lub skasowania konta nie może zostać wykonane, jeśli masz bilet lub transakcję na przyszłe wydarzenie, nawet jeśli wydrukowałeś lub otrzymałeś te bilety, więc po zakończeniu wydarzenia możesz skorzystać z tego żądania. Usunięcie konta spowoduje utratę dostępu do wszelkich zasobów cyfrowych (tj. NFT), które możesz posiadać.
- Prawo do zażądania kopii informacji, które posiadamy na Twój temat, znane również jako prawo dostępu.
- Prawo do poprawiania lub aktualizacji informacji, które nam przekazano (jeśli masz u nas konto, możesz to zrobić również logując się i aktualizując swoje dane).
- Prawo do zakwestionowania wszelkich zautomatyzowanych decyzji, które podejmujemy na Twój temat. Decyzja zautomatyzowana to decyzja podjęta bez udziału człowieka, która ma skutki prawne (np. Sprawdzenie zdolności kredytowej). Zazwyczaj nie przeprowadzamy automatycznego podejmowania decyzji, ale jeśli to zrobimy, wyjaśnimy, gdzie takie decyzje są podejmowane.
Aby skorzystać z któregokolwiek z powyższych praw, należy skontaktować się z nami za pomocą naszego formularza internetowego lub informacji znajdujących się w części „Kontakt z nami” niniejszej polityki. Należy użyć adresu e-mail powiązanego z danym kontem, co umożliwi nam określenie lokalizacji, w której znajdują się pożądane dane osobowe.
Należy pamiętać, że chociaż dokładnie ocenimy każdy otrzymany wniosek, Twoje prawa i czas na podjęcie działań mogą różnić się w zależności od miejsca zamieszkania i nie zawsze będziemy musieli się do nich zastosować. Kiedy tak się stanie, wyjaśnimy dlaczego.
You have certain choices about how we use your information.
You have rights pertaining to the collection, use, and sharing of your personal information.
Depending on where you live in the United States, for all other countries please see Global Rights above, you may have specific rights around your personal information. Below we explain what those rights are and how you can exercise them:- Disclosure. You have the right to request a report showing the personal information collected, shared, and sold about you.
- Deletion. You have the right to request that we delete your account and any personal information collected from or about you. The request to delete your account cannot be made where you have a ticket or transaction for a future event even if you have printed or received these tickets. Once the event has passed then this request can be exercised. A deletion of your account will result in loss of access to any digital assets (i.e. NFTs) that you may own.
- Correction. You have the right to request that we correct inaccurate personal information collected from or about you.
- Opt-Out of Sale/Profiling. You have the right to opt-out of the sale of your personal information. This will also opt you out of targeted advertising or profiling. To opt-out click here.
- Non-Discrimination. We shall not discriminate against you based on your exercise of any of the above rights.
You may enact any of the above rights by submitting a request clicking here or calling us at 855-663-0150. You may also submit your request by mailing a letter to the address at the bottom of this policy. Please be sure to include your full name, email address, and which type of request you are making in your letter.
Your “Do Not Sell or Share” Rights Under the CCPA. Under the California Consumer Privacy Act (CCPA), California residents have the right to opt out of Ticketmaster sale or sharing of their personal information, as defined by the CCPA. California residents may exercise this right to opt out online by submitting a “Do Not Sell or Share My Information” request here. Alternatively, California residents may submit a request to opt out of sales or sharing by calling us at 855-663-0150.
Oregon Consumer Privacy Act: You may have the right to obtain additional information about third parties with whom we share your personal information. To learn more email us.
To verify your identity, we may collect information such as your full name and email address. This information will be compared to our existing records to verify the identity of the individual submitting the request. We may also require you to confirm your request via an automated email message before responding to your privacy rights request. Depending on the sensitivity of the information requested and the type of request, we may require additional information to verify your identity before responding. We will respond to your request within 45 days if possible and required under the law. Please note that if you we deny your request, you may appeal this denial by contacting us using the information at the bottom of this policy.
Personal Information Collected:
- Names and Aliases
- Physical Address
- Phone Number
- E-Mail Address
- IP Address
- Unique Identifiers
- Interactions with Customer Service
- Information about transactions made on our services
- Fan Preferences and Attributes
- Cookies/Web Beacons - We use tracking tools like browser cookies and web beacons. To learn more about these tools and to control them, see here.
- Device Attributes
Sensitive Personal Information.We will never use or disclose any sensitive personal information you give us except to provide you with the goods and services you have requested or for the limited purposes allowed under the law.
Personal Information Disclosed for a Business Purpose or Sold/Shared:
Categories of Personal Information Personal Information Disclosed for a Business Purpose Sold Categories of Third-Party Recipients Identifiers Names and Aliases x x Business Partners, Data Brokers, Technical Service Providers Physical Address x x Phone Number x x E-Mail Address x x IP Address x x Business Partners, Technical Service Providers Unique Identifiers x x Unique Tax Identifiers x Government Entities Commercial Information Interactions with Customer Service x Technical Service Providers Information about transactions made on our services x x Business Partners, Data Brokers, Technical Service Providers Individual’s Preferences and Attributes x x Internet/ Electronic Activity Cookies/Web Beacons x x Device Attributes x x Sensitive Personal Informatio SSN/TIN x Technical Service Providers, Government Agencies Health Information x Drivers License/Passport Number x Demographic Information x Technical Service Providers Precise Geolocation x Personal information that you provide for a specific purpose will not be sold or used for targeted advertising or profiling to further any decisions that produce legal or similarly significant effects.
To view our CCPA request metrics, please click here.
“Shine the Light” Law. We comply with California’s Shine the Light law by providing a cost-free method to opt-out of the sharing of your personal data with third parties for the purposes of their direct marketing. California residents may exercise this right by submitting a request here or by clicking the link in the footer entitled “Do Not Sell or Share My Personal Information”.
Do Not Track. Our websites and apps are not designed to respond to "do not track" requests from browsers.
Our websites respond to global privacy control—or “GPC”—signals, if we detect that a browser is communicating a GPC signal, we will process that as a request to opt that browser and device out of ‘sale’ via cookies and tracking tools on our website. Note that if you return to our website from a different device or use a different browser on the same device, you will need to opt out (or set GPC for) that browser and device as well.


Mamy środki bezpieczeństwa, aby chronić Twoje informacje. Stosowane przez nas środki bezpieczeństwa będą zależeć od rodzaju gromadzonych informacji. Jeśli uważasz, że zostało utworzone nieautoryzowane konto przy użyciu Twojego imienia i nazwiska, skontaktuj się z nami. Nie ponosimy odpowiedzialności za strony internetowe i aplikacje osób trzecich. Jeśli klikniesz na link strony trzeciej, zostaniesz przeniesiony na strony, których nie kontrolujemy. Niniejsza polityka nie ma zastosowania do praktyk ochrony prywatności tych stron internetowych. Przeczytaj uważnie politykę prywatności innych stron internetowych. Nasza witryna może również udostępniać treści stron trzecich, które zawierają ich własne pliki cookie lub technologie śledzenia.
Jak długo przechowujemy Państwa dane osobowe?
Państwa konto Ticketmaster. Państwa konto to Państwa tożsamość cyfrowa na platformie Ticketmaster; w ten sposób zapewniamy, że zakupy biletów są bezpieczne i połączone z osobą fizyczną. Jest to również podstawowe kryterium do określenia, jak długo przechowujemy Państwa dane.
Za każdym razem, gdy kupują Państwo bilet, logują się Państwo na swoje konto lub wchodzą Państwo w interakcję z nami, rejestrujemy tę aktywność. Dopóki Państwa konto pozostanie aktywne, będziemy nadal przechowywać przetwarzane informacje na Państwa temat. Na przykład będziemy:
- zapamiętywać Państwa zakupy lub elementy oznaczone jako ulubione, abyśmy mogli polecać odpowiednie wydarzenia;
- zachowywać Państwa bilety przypisane do Państwa, abyśmy mogli nadal dostarczać wydarzenia prawdziwym fanom; a także
- dbać o regularną weryfikację i bezpieczeństwo Państwa konta.
Państwa dane zostaną usunięte, jeśli (1) poproszą Państwo o usunięcie Państwa konta, w takim przypadku Państwa konto i powiązane dane zostaną usunięte w ciągu maksymalnie 90 dni, w zależności od ram czasowych wymaganych przez lokalne przepisy; lub (2) Państwa konto było nieaktywne od 7 lat.
Oprócz tej zasady zależności danych od konta, przechowywanie Państwa danych jest również określane na następujących podstawach:
- Aby świadczyć Państwu zamówione usługi. Na przykład, gdy kupią Państwo u nas bilety lub usługi, nie możemy usunąć Państwa konta przed datą nadchodzącego wydarzenia, ponieważ nie będą Państwo mogli uczestniczyć w wydarzeniu, na które zakupili Państwo bilet.
- Kiedy prawo wymaga od nas przechowywania Państwa danych. Na przykład niektóre informacje o zakupie przechowujemy do celów księgowych i podatkowych nawet po usunięciu konta.
- Kiedy przetwarzamy określone dane za Państwa zgodą. Na przykład jeśli podali nam Państwo dane dotyczące potrzebnych udogodnień, jeśli wycofają Państwo zgodę na przetwarzanie tych danych, usuniemy je.
- Bezpieczeństwo i ochrona. Utrzymujemy również ograniczone informacje w oddzielnych bazach danych, aby zapewnić bezpieczeństwo naszych platform, na przykład wykrywać oszustwa i zapobiegać im, wspierać ochronę cyberbezpieczeństwa oraz egzekwować nasze warunki i zapobiegać próbom ich obejścia.
Po upływie naszych okresów przechowywania danych, albo:
- bezpieczne usuwamy te dane; albo
- anonimizujemy te dane. Na przykład gdy chcemy sporządzić raport o sprzedaży rok do roku, zachowujemy informacje o sprzedaży, ale usuwamy wszelkie dane łączące sprzedaż z osobami, które dokonały zakupów.
Przekazywanie danych osobowych Użytkownika
Jako że należymy do globalnej grupy firm z siedzibą w Stanach Zjednoczonych, może się okazać, że będziemy zmuszeni przekazywać dane Użytkownika poza jego kraj zamieszkania. Taka sytuacja ma miejsce wtedy, gdy:
- Polegamy na wspólnych usługach świadczonych przez grupę firm Ticketmaster, z których niektóre mogą znajdować się poza krajem Państwa zamieszkania. Na przykład nasza globalna platforma jest projektowana i utrzymywana głównie w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii.
- Kiedy koncerty światowej klasy odbywają się na zasadzie trasy koncertowej, aby zapewnić Państwu bezproblemowy udział w koncertach, Państwa dane mogą być przekazywane do innych krajów, jeśli koncert nie odbywa się w Państwa kraju zamieszkania.
- Korzystamy z globalnych usługodawców, takich jak wymienieni powyżej.
Przekazywanie informacji w ten sposób podlega ścisłym zasadom w celu zagwarantowania ochrony danych Użytkownika zgodnie z najwyższymi standardami. W takim przypadku dołożymy wszelkich starań, aby wprowadzić odpowiednie zabezpieczenia. Jeżeli dane Użytkownika są przekazywane poza rynek lokalny, będziemy stosować środki umowne i mechanizmy wewnętrzne, zgodnie z którymi odbiorca będzie zobowiązany do przestrzegania standardów ochrony prywatności eksportera. Będziemy korzystać z klauzul umownych, takich jak Standardowe klauzule umowne zatwierdzone przez Komisję Europejską i inne organy regulacyjne, o ile jest to konieczne.
Aby uzyskać więcej informacji lub kopię stosownej dokumentacji, należy się z nami skontaktować.
Podmioty Ticketmaster w poszczególnych krajach
Administrator danych, który przetwarza Państwa dane, zależy od tego, na jakim rynku mają Państwo konto lub subskrypcję. Spółki należące do rodziny firm Ticketmaster świadczą również usługi wsparcia na rzecz siebie nawzajem i w związku z tym działają jako podmioty przetwarzające w imieniu administratora danych, któremu przekazali Państwo swoje dane.
Kraj | Firma | Adres |
---|---|---|
Australia | Ticketmaster Australasia Pty Ltd | 111 Cambridge St, Collingwood VIC 3066, Australia, PO Box 1670, Collingwood VIC 3066, Australia |
Austria | Ticketmaster Gmbh Niederlassung Wien (Austrian Branch) | Alser Str. 21/9, A- 1080 Wien, Austria |
Belgium | Ticketmaster Belgium N.V. | Esplanade 1 box 33, 1020 Brussels, Belgium |
Brazil | Ticketmaster Brasil Ltda. / CNPJ No. 42.789.521/0001-10 | Avenida Nova Independencia, 87 |
Canada | Ticketmaster Canada Holdings ULC | 1 Blue Jays Way, Suite 3900 Toronto, ON M5V 1J3, Canada |
Chile | Ticketmaster Chile SpA | Calle Benjamin Nº 2935, Office 802, commune of Las Condes, Santiago |
Colombia | Ticket Colombia, S.A.S. | Cra 11 #87-51 Oficina 201 Bogotá D.C |
Czech Republic | Ticketmaster Česká republika, a.s. | Jungmannova 26/15, Nové Město, Praha 1, 110 00, Czech Republic |
Cyprus | Tickethour (Cyprus) Limited | Giannou Kranidioti 10, Nice Day House, 6th Floor, Flat/Office 602, 1065 Limassol, Cyprus |
Denmark | Ticketmaster Danmark A/S | Gammel Kongevej 60, 5th, 1850 Frederiksberg C,Denmark |
Finland | Ticketmaster Suomi Oy | Keskuskatu 6, 00100 Helsinki, Finland |
France | Ticketnet | Immeuble CityLife 28 allée d’Aquitaine 92000 Nanterre |
Germany | Ticketmaster GmbH | Spree-Forum, Alt-Moabit 60, 10555 Berlin (Tiergarten), Germany |
Greece | Ticketmaster Hellas S.A. | 26 Vouliagmenis Avenue, Glyfada, 166 75 Athens, Greece |
Ireland | Ticketline Unlimited Company t/a Ticketmaster | 2nd floor, College Park House, 20 Nassau Street, Dublin 2, D02 VY46 |
Israel | Ticketmaster Israel Ltd. | 7 Yitzhak Rabin Blvd, Rishon Lezion, Israel |
Italy | Ticketmaster Italy s.r.l. | Via Pietrasanta 14, 20141 Milano, Italy |
Mexico | Venta de Boletos por Computadora, S.A. de C.V. | Independencia No. 90, Colonia Centro, Alcaldía Cuauhtémoc, C.P. 06050, Mexico City, Mexico |
Netherlands | Ticketmaster B.V. | Regulusweg 5, 2516 AC 's-Gravenhage, The Netherlands |
New Zealand | Ticketmaster NZ Ltd | c/o Lane Neave, Level 8, 48 Shortland Street, Auckland Central, Auckland, 1010, New Zealand |
Norway | Billettservice AS | Torggata 5, 0181 Oslo, Norway |
Peru | Ticketmaster Peru S.A. | Calle Bolognesi N° 180, Miraflores, Province and Department of Lima |
Philippines | Ticketmaster Philippines, Inc. | Unit 1201 One World Place 32nd street Bonifacio Global City, Fort Bonifacio Taguig City, 1634 |
Poland | Ticketmaster Poland sp. z o.o. | ul. Bukowińska 22b, 02-703 Warsaw, Poland |
Qatar | Ticketmaster Doha, LLC | Al Jaidah Square, Regus Doha Downtown, 63 Airport Road, 1st Floor, Umm Ghuwailina Zone 27, P. O. Box 23289, Doha, Qatar |
Saudi Arabia | Ticketmaster Arabia Company LLC | King Fahad Road, Al Olaya, P.O. Box 300807, Post Code 12214, Riyadh, Kingdom of Saudi |
Singapore | Ticketmaster-Singapore Pte. Ltd. | 2 Stadium Walk, Singapore Indoor Stadium, Singapore 397691 |
South Africa | Ticketmaster South Africa Proprietary Limited | 6th floor, Earlgo Building, 2 Park Road, Gardens, Cape Town, South Africa 8001 |
Spain | Ticketmaster Spain S.A.U. | Paseo San Juan, 104, 6º2ª - Barcelona |
Sweden | Ticketmaster Sverige AB | Box 12247, 102 26 Stockholm, Sweden |
Switzerland | Ticketmaster Schweiz AG | Zürichstrasse 125, CH 8600 Dübendorf, Switzerland |
Thailand | Thaiticketmajor Co.,Ltd | 3199 Maleenont Tower, 27th Floor Rama 4 Road, Khlong Tan Subdistrict, Khlong Toei District Bangkok, 10110 Thailand |
Turkey | Biletix Bilet Dağıtım, Basım ve Ticaret A.Ş. | Ayazağa Mah. Azerbaycan Cad. Vadi İstanbul 3B/2-3 Sarıyer – İstanbul, TÜRKİYE |
Taiwan | Tixcraft Inc. | 10F., NO.270, SEC. 3, Nanjing E. Road., Songshan DIST., Taipei City, 10551, Taiwan (R.O.C.) |
UAE | Ticketmaster Middle East FZ-LLC | Unit 304-305, Block C, Office Park Building, Dubai Internet City, PO Box 502729, Dubai, UAE |
United Kingdom | Ticketmaster UK Limited | 30 St. John Street, London, England, EC1M 4AY |
United States | Ticketmaster L.L.C | 9348 Civic Center Drive, Beverly Hills, California 90210, USA |
Jeśli Użytkownik znajduje się na terenie Unii Europejskiej (UE), ale korzysta z konta za pomocą jednego z naszych podmiotów spoza UE, jego przedstawicielem zgodnie z art. 27 jest organizacja Ticketline Unlimited Company o nazwie handlowej Ticketmaster.