NASZE ZAANGAŻOWANIE
TOBIE

Naszym celem jest utrzymanie Twojego zaufania i zaufania poprzez traktowanie Twoich danych osobowych z szacunkiem i zapewnienie Ci kontroli.

Ważne jest, abyś wiedział, jakie dane osobowe gromadzimy i jak je wykorzystujemy. Listę podmiotów przetwarzających Twoje dane, w zależności od tego, gdzie zakładasz konto, znajdziesz nad sekcją „Kontakt”.

Zrobiliśmy, co w naszej mocy, aby nasze wyjaśnienia były krótkie i łatwe do zrozumienia. Jeśli jednak chcesz uzyskać dodatkowe informacje lub masz jakiekolwiek pytania, skontaktuj się z naszym inspektorem ds. ochrony danych, korzystając z danych w sekcji „kontakt“ poniżej.

Jeśli kiedykolwiek wprowadzimy jakiekolwiek istotne zmiany w naszych praktykach dotyczących prywatności, damy Ci znać. W razie potrzeby poprosimy również o Twoją zgodę.

Polityka Prywatności
POLITYKA
PRYWATNOŚCI

Nasza Polityka prywatności została stworzona z myślą o Tobie. To, w jaki sposób powiadomienie dotyczy Ciebie, będzie zależeć od sposobu, w jaki będziesz z nami współpracować. Na przykład, jeśli:

  1. 1.
    Kupując u nas bilet, wykorzystamy podane przez Ciebie informacje, aby wypełnić zobowiązania nasze i Partnerów Wydarzenia (artysta, promotor, wytwórnia płytowa lub miejsce) wobec Ciebie w zakresie świadczenia tej usługi oraz, jeśli jest to dozwolone, informować Cię na bieżąco o inne wydarzenia, które mogą Cię zainteresować.
  2. 2.
    Przeglądasz nasze strony internetowe, użyjemy plików cookie, aby dostosować Twoje wrażenia i mamy nadzieję, że zapewnimy Tobie bezproblemową obsługę.

Twoje wybory i prawa w ramach każdego scenariusza zostały szczegółowo wyjaśnione poniżej.

PODSUMOWANIE

Kliknij w każdą ikonę, aby uzyskać więcej informacji, lub przewiń w dół, aby przeczytać pełne zasady.

Jakie informacje posiadamy i skąd je uzyskujemy?

Gromadzimy i przechowujemy różne rodzaje informacji, gdy tworzysz konto, kupujesz bilety, kontaktujesz się z nami i korzystasz z naszych stron internetowych, aplikacji i mediów społecznościowych. Dowiedz się więcej

W jaki sposób wykorzystujemy Twoje informacje i dlaczego?

Gromadzimy i wykorzystujemy Twoje dane z wielu powodów, takich jak pomoc w dostępie do ulubionych programów, dzielenie się wiadomościami, marketing i w innych przypadkach wymaganych przez prawo. Dowiedz się więcej

Komu udostępniamy Twoje informacje i dlaczego?

Udostępniamy Twoje dane partnerom wydarzenia - takim jak artystom, promotorom, lub miejscom wydarzenia - a także innym stronom trzecim związanym ze świadczoną usługą. Dowiedz się więcej

Twoje wybory i prawa

Możesz między innymi wybrać, czy chcesz otrzymywać od nas informacje marketingowe. Masz również prawo dostępu do informacji, które posiadamy o Tobie. Dowiedz się więcej

Dbanie o Twoje informacje

Nieustannie podejmujemy kroki, aby zapewnić ochronę Twoich danych i bezpiecznie je usunąć, gdy nie są już potrzebne. Dowiedz się więcej

Skontaktuj się z nami

Jeśli masz jakieś pytania lub uwagi dotyczące lub sposobu, w jaki postępujemy z Twoimi danymi, skontaktuj się z nami. Dowiedz się więcej

Polityka Prywatności
JAKA INFORMACJA
MAMY I
GDZIE TO MAMY

Kiedy zbieramy Państwa dane osobowe, przechowujemy je w naszych bazach danych klientów, takich jak nasze platformy sprzedaży biletów w celu zarządzania dostępem do Państwa wydarzenia, nasze platformy płatnicze w celu przetwarzania Państwa zamówień, nasze platformy obsługi klienta w celu zarządzania wszelkimi zapytaniami, a także nasz system marketingowy w celu umożliwienia komunikacji z Państwem, w zależności od Państwa wyborów.

Biorąc pod uwagę globalny charakter naszej działalności, niektóre oferowane przez nas produkty i usługi mogą się różnić i nie być dostępne na rynku, na którym masz konto.

  • Kiedy zakładasz konto i kupujesz bilety. Kiedy założysz konto, kupisz bilet, zarejestrujesz się do przedsprzedaży lub zlecisz przekazanie Ci biletu przez znajomego, będziemy zbierać informacje bezpośrednio od Ciebie. W zależności od świadczonej przez nas usługi może to obejmować dane kontaktowe i rozliczeniowe, takie jak imię i nazwisko, adres, kod pocztowy lub pocztowy, adres e- mail, numer telefonu i karta kredytowa.
  • Kiedy kupujesz bilety od osób trzecich. W przypadku zakupu biletów w zewnętrznych witrynach handlu elektronicznego strona trzecia prześle nam informacje, takie jak dane kontaktowe i rozliczeniowe oraz informacje o zakupie biletu, abyśmy mogli przydzielić Ci bilety.
  • Podczas korzystania z naszych stron internetowych i aplikacji. Gdy korzystasz z naszych witryn internetowych lub aplikacji, możemy wykorzystywać narzędzia śledzące, takie jak pliki cookie przeglądarki i sygnały nawigacyjne oraz technologie, takie jak GPS i Wi-Fi, w celu pasywnego gromadzenia danych o Tobie, takich jak przeglądarka i urządzenie, z którego korzystasz, Twój adres IP, lokalizacja, strona, z której przyszedłeś, do czego korzystałeś, a czego nie korzystałeś z naszej strony/aplikacji, lub strona, którą odwiedzasz, kiedy nas opuszczasz. Aby uzyskać więcej informacji o tym, w jaki sposób zbieramy te informacje, zobacz naszą Politykę plików cookie
  • Doświadczenie fanów i obsługa klienta. Kiedy kontaktujesz się z naszymi zespołami obsługi klienta z zapytaniem lub przekazujesz nam opinię, rejestrujemy tę interakcję w celach dowodowych oraz w celu zapewnienia wsparcia związanego z Twoim zapytaniem.
  • Kiedy korzystasz z mediów społecznościowych i internetowych forów publicznych. Kiedy korzystasz z funkcji mediów społecznościowych w naszej witrynie lub aplikacjach i publikujesz na platformach mediów społecznościowych lub publikujesz w przestrzeni publicznej lub na jednej z naszych witryn. Serwis mediów społecznościowy dostarczy nam pewnych informacji o Tobie.
  • Kiedy rezerwujesz bilety dla osób niepełnosprawnych. Jeśli masz wymagania dotyczące ułatwień dostępu, chcemy mieć pewność, że masz najlepsze doświadczenia podczas uczestniczenia w wydarzeniach. W tym celu musimy zebrać szczegółowe informacje o Twoich wymaganiach. Robimy to tylko raz, a Twoje wymagania są rejestrowane do następnego razu, gdy wrócisz, aby kupić bilet dla osób niepełnosprawnych.
  • Kiedy sprzedajesz bilet na Ticketmaster. Ponieważ przekazujemy Ci pieniądze, musimy zebrać informacje, takie jak ważny dokument tożsamości, w ramach naszych wymagań dotyczących znajomości klienta (KYC). Po zweryfikowaniu Twojej tożsamości bezpiecznie usuwamy te informacje. Możemy również gromadzić informacje od Ciebie, gdy korzystasz z naszych usług jako sprzedawca, w tym dodatkowe dane identyfikacyjne, takie jak numery identyfikacji podatkowej.
  • Przetwarzanie danych dzieci W nielicznych przypadkach, w których zbieramy dane osobowe dzieci, zawsze prosimy o zgodę rodziców i zbieramy takie informacje wyłącznie w celach określonych podczas ich zbierania.
  • Dane geodemograficzne. Dane geodemograficzne. Możemy gromadzić lub wykorzystywać dostawców, takich jak partnerzy reklamowi i marketingowi, którzy zbierają dane geodemograficzne, takie jak przedział wiekowy, płeć lub informacje o wydarzeniach, które lubisz lub kupowanych przez Ciebie produktach, co pomaga nam lepiej spersonalizować nasze usługi dla Ciebie. Jeśli wolisz, abyśmy tego nie robili, zapoznaj się z sekcją ‘Twoje prawa i wybory’ poniżej.
  • Informacje wykorzystywane do celów BHP. Możemy zbierać informacje od nabywców biletów i uczestników w celu zapewnienia zgodności z chorobami zakaźnymi w zakresie wymaganym przez obowiązujące prawo. Informacje te mogą obejmować nazwiska, dane kontaktowe, lokalizacje miejsc oraz godziny wejścia i wyjścia.

W sytuacjach, w których osoba trzecia dla organizatora wydarzenia wymaga gromadzenia informacji o stanie zdrowia (takich jak wyniki testów), zapoznaj się z ich polityką prywatności i warunkami, aby zrozumieć, w jaki sposób Twoje dane zostały zebrane i wykorzystane.

JAK WYKORZYSTUJEMY TWOJE
INFORMACJE I DLACZEGO

Ta sekcja wyjaśnia, w jaki sposób wykorzystujemy Twoje dane oraz podstawy prawne/cele, dla których je wykorzystujemy.

  1. 1.
    W celu wykonania naszej umowy z Tobą
    • Kiedy robisz zakupy. Używamy Twoich danych, gdy zawierasz z nami umowę (na przykład w celu zakupu towaru lub biletu), abyśmy mogli:
      • przetworzyć Twoje zamówienie
      • wysyłać Tobie e-maile z obsługą klienta, w tym potwierdzenia rezerwacji i przypomnienia o wydarzeniach
      • przyjąć płatność i
      • zapewnić obsługę klienta.
    • Partnerzy wydarzenia. Aby podzielić się z Partnerami wydarzenia, którzy świadczą usługi związane z wydarzeniem, takim jak Organizator lub Miejsce, aby umożliwić im prowadzenie wydarzenia, przydzielić miejsca lub powiadomić Ciebie, jeśli nastąpiła zmiana w wydarzeniu lub dostarczyć ważnych informacji o wydarzeniu.
    • Rejestracja fanów. Niektóre z naszych wydarzeń mają przedsprzedaż tylko dla zarejestrowanych fanów. Jeśli bierzesz udział, przetwarzamy Twoje dane w celu profilowania Cię w celu ograniczenia nieuczciwych zakupów biletów. Nie musisz zgłaszać się jako zarejestrowany fan, a jeśli zostaniesz odrzucony, nie powstrzyma nas to od zakupu biletów dla Ciebie w późniejszym terminie. Aby uzyskać pełne odpowiedzi na często zadawane pytania dotyczące sposobu, w jaki wykorzystujemy Twoje dane, zapoznaj się z najczęściej zadawanymi pytaniami pod adresem Ameryce Północnej i poza jej granicami.
    • Konkursy, konkursy i polecenia. Możemy wykorzystać Twoje dane, aby potwierdzić Twoją rejestrację na wydarzenie lub konkurs. Możesz przekazać nam dane swojego znajomego, na przykład za pośrednictwem naszego serwisu polecającego, aby poinformować przyjaciela o naszej stronie internetowej lub kupić kartę podarunkową. Wykorzystamy dane Twojego znajomego wyłącznie w celu świadczenia usług, o które nasz poproszono. Twój znajomy może się z nami skontaktować, aby poprosić nas o usunięcie jego informacji.
  2. 2.
    Dla naszych uzasadnionych interesów biznesowych
    • Marketing. Zgodnie z tym, co podano poniżej i gdzie zezwalają na to lokalne przepisy, aby skontaktować się z Tobą w sprawie informacji lub ofert dotyczących nadchodzących wydarzeń,produktów lub usług (dotyczy rynków, które odpowiadają zgodnie z prawem) – może to być za pośrednictwem poczty elektronicznej, powiadomień push i internetowych, wyświetlanych wiadomości SMS lub na platformach społecznościowych. Możesz zmienić swoje preferencje marketingowe w dowolnym momencie” patrz sekcja„ Twoje wybory i prawa poniżej.
    • Reklama i pliki cookie. Zgodnie z tym, co podano poniżej i gdzie zezwalają na to lokalne przepisy, aby dostarczyć dostosowanych reklam i komunikatów marketingowych w naszych stronach internetowych i aplikacjach (sprawdź naszą Polityka plików cookie, aby uzyskać więcej informacji).
    • Badania rynku i opinie fanów. Przeprowadzanie badań i analiz rynkowych, które pomagają ulepszać i dostosowywać nasze produkty i usługi lub kontaktować się z Tobą za pomocą ankiet satysfakcji lub uczestniczyć w badaniach użytkowników (takich jak grupy fokusowe). W przypadku tego rodzaju kontaktu oferujemy opcję anulowania subskrypcji, jeśli nie chcesz już ich otrzymywać.
    • Personalizacja. Aby upewnić się, że nasze wiadomości i strona internetowa są dla Ciebie odpowiednie (w zależności od rynku), na przykład, kiedy lubisz ulubionych artystów i gatunki, jeśli kupiłeś bilety, byłeś na koncertach ze znajomymi i o wszelkich przedsprzedażach, które Cię interesują, będziemy informować Cię o podobnych wydarzenia, które naszym zdaniem mogą Cię zainteresować. Tworzymy profil użytkownika z informacjami, które znamy o Tobie io tym, jak korzystasz z naszych usług. Po wyłączeniu personalizacji nie będziesz otrzymywać żadnych osobistych rekomendacji, a wszelkie subskrybowane biuletyny będą miały charakter ogólny (chociaż jeśli poprosisz o otrzymywanie powiadomień o konkretnych artystach lub miejscach, nadal będziesz je otrzymywać).

      Będziemy kontynuować profilowanie tam, gdzie jest to konieczne, aby świadczyć Ci nasze usługi, na przykład w celu wykrywania oszustw i gdy wyraźnie o to poprosisz, na przykład w przypadku przedsprzedaży zarejestrowanych fanów.

  3. 3.
    Dla naszych nadrzędnych uzasadnionych interesów biznesowych
    • Aby zapobiec lub wykryć niezgodne z prawem zachowanie, aby chronić lub egzekwować nasze prawa lub w inny sposób dozwolony przez prawo. Na przykład upewnienie się, że bilety trafią w ręce prawdziwych fanów. W związku z tym możemy wykorzystywać Twoje dane, aby zapobiegać reklamowaniu biletów, niewłaściwemu wykorzystaniu naszej własności intelektualnej (np. marki naszej lub naszego Partnera wydarzenia), oszustwom lub innym przestępstwom.
    • Ochrona witryny. Ta witryna jest chroniona przez reCAPTCHA Enterprise i obowiązuje Polityka prywatności Google oraz Warunki korzystania z usługi.
    • Bezpieczeństwo wydarzeń. Aby chronić naszych fanów i zapewnić bezpieczeństwo działalności naszej i naszych Partnerów wydarzenia.
  4. 4.
    Gdzie wyrażono zgodę?
    • Marketing. Jeżeli pozwalają na to lokalne przepisy, aby skontaktować się z Tobą w sprawie informacji lub ofert dotyczących nadchodzących wydarzeń, produktów lub usług (dotyczy rynków, które odpowiadają zgodnie z prawem) – może to być za pośrednictwem poczty elektronicznej,powiadomień push i internetowych, wyświetlanych wiadomości SMS lub na platformach społecznościowych. Możesz zmienić swoje preferencje marketingowe w dowolnym momencie” patrz sekcja „ Twoje wybory i prawa poniżej.
    • Usługi oparte na lokalizacji. Na przykład nasze aplikacje żądają pozwolenia na lokalizację dla funkcji takich jak przeglądanie wydarzeń w pobliżu Twojej lokalizacji i otrzymywanie powiadomień push o nich lub wyświetlanie siebie na mapie podczas wydarzenia.
    • Reklama i pliki cookie. Jeżeli pozwalają na to lokalne przepisy, aby dostarczyć dostosowanych reklam i komunikatów marketingowych w naszych stronach internetowych i aplikacjach (sprawdź naszą Polityka plików cookie, aby uzyskać więcej informacji).
    • Dostępność. Przetwarzanie danych o stanie zdrowia w celu spełnienia wymagań dotyczących dostępności, w przypadku, gdy jest to wyraźnie wymagane i udzielono wyraźnej zgody.
    • Partnerzy handlowi. Czasami współpracujemy z Partnerami handlowymi, którym udostępniamy dane. Są to zewnętrzni administratorzy danych, z którymi współpracujemy, aby świadczyć dodatkowe usługi o wartości dodanej, takie jak nasze pakiety turystyczne, sponsorzy lub ekskluzywne oferty przedsprzedażowe. W niektórych okolicznościach, gdy udostępnianie nie jest konieczne do wykonania umowy, o którą prosiłeś, poprosimy Cię o zgodę przed udostępnieniem i udzielimy informacji, co zostanie komu udostępnione.
  5. 5.
    Aby chronić twoje żywotne interesy
    • Zdrowie i bezpieczeństwo. Wszelkie informacje zebrane przez nas lub naszych partnerów zewnętrznych zgodnie z obowiązującymi wymogami BHP będą wykorzystywane wyłącznie do kontaktu z uczestnikami lub udostępniane odpowiednim lokalnym urzędnikom państwowym. Informacje te są regularnie usuwane.
Polityka Prywatności
Polityka Prywatności
KOMU SIĘ DZIELIMY
TWOJE DANE Z
I DLACZEGO
  • Firmy grupy Ticketmaster. W ramach grupy Ticketmaster i stowarzyszonej rodziny firm wymienionych poniżej, które świadczą dla nas usługi takie jak marketing, profilowanie, raportowanie oraz wsparcie techniczne i produktowe.
  • Osoby trzecie, które świadczą usługi w naszym imieniu. Nasi zewnętrzni usługodawcy, z których niektórzy mogą znajdować się poza Państwa jurysdykcją. Należą do nich:
    • dostawcy usług hostingowych w chmurze, którzy zapewniają infrastrukturę informatyczną, na której zbudowane są nasze globalne produkty i systemy;
    • platformy płatnicze, które zapewniają infrastrukturę do przetwarzania płatności;
    • zewnętrzne zespoły obsługi klienta, które biorą udział w odpowiadaniu na Państwa zapytania;
    • dostawcy zabezpieczeń informacji, którzy pomagają nam zapewnić bezpieczeństwo naszych platform; oraz
    • dostawcy usług marketingu, którzy wspierają naszą analizę danych, komunikację marketingową i reklamę.
  • Ponieważ jesteśmy firmą globalną, nasi usługodawcy mogą się różnić na różnych rynkach, jednak poniżej wymieniliśmy naszych głównych globalnych usługodawców:

    UsługodawcaOpis świadczonych usługLokalizacja
    Ticketmaster LLC i Ticketmaster UK LimitedUtrzymanie naszych produktów i narzędzi do sprzedaży biletów.Ameryka Północna
    ZendeskUsługi obsługi klienta oparte na chmurze (centra kontaktowe).Ameryka Północna
    Braintree, usługa spółki PayPal Inc.Globalna platforma przetwarzania płatności online umożliwiająca płatności cyfrowe i mobilne w imieniu konsumentów i handlowców.Ameryka Północna
    Oracle America Inc.Rozwiązania obliczeniowe zapewniające przechowywanie danych, platformy chmurowe, przetwarzanie finansowe i oprogramowanie do zarządzania infrastrukturą.Ameryka Północna
    OneTrust LLCOprogramowanie do zarządzania oparte na chmurze zapewniające automatyzację oceny prywatności, skanowania stron internetowych, zgodności z plikami cookie oraz zarządzania incydentami i naruszeniami.Ameryka Północna
    Salesforce Inc.Hostowany w chmurze system obsługi zgłoszeń w przypadku usług wsparcia technicznego (CRM, automatyzacja marketingu i analityka).Ameryka Północna
    Concentrix CVG Philippines,Zewnętrzna obsługa klienta świadcząca usługi centrum kontaktowego (kombinacja telefonicznych połączeń sprzedażowych, połączeń z obsługą klienta i e-maili w wielu różnych systemach obsługi zgłoszeń).Manila, Mauritius
    Microsoft CooperationOprogramowanie komputerowe i powiązane usługi.Ameryka Północna
    Amazon Web Services (AWS)Hosting w chmurze i usługa infrastruktury zapewniająca bezpieczny hosting i pamięć masową do rozwiązań obliczeniowych.Ameryka Północna
  • Partnerzy zaangażowani w wydarzenie. Partnerzy wydarzenia to podmioty, z którymi współpracujemy przy organizowaniu wydarzenia, takie jak promotor, miejsce lub artysta. Udostępniamy Twoje dane naszym Partnerom wydarzenia, aby mogli poprowadzić wydarzenie oraz z innych powodów opisanych w ich politykach prywatności. Nazwę Partnerów wydarzenia przy zakupie biletu, abyś wiedział, kto otrzyma Twoje dane i będziesz mieć możliwość zapisania się na otrzymywanie od nich materiałów marketingowych (w zależności od rynku).
  • Sprzedaż biletu na Ticketmaster. Jeśli kupujesz lub sprzedajesz bilety na naszej stronie, możemy ujawnić Twoje dane kupującemu lub sprzedającemu (w stosownych przypadkach) w celu realizacji zamówienia – co oznacza, że otrzymasz kupiony bilet lub zapłaciłeś za sprzedany bilet.
  • Produkty innych firm. Jeśli kupiłeś jakiekolwiek towary i usługi świadczone przez strony trzecie (np. ubezpieczenie biletów lub towary), udostępnimy im dane, aby mogli przetwarzać i realizować Twoje zamówienia. Podczas dokonywania płatności online mogą one być przetwarzane przez firmę Braintree, dostawcę płatności online i usługę PayPal. Więcej informacji na temat sposobu, w jaki Braintree’s Privacy Policy przetwarza dane osobowe związane z płatnościami kartami kredytowymi, można znaleźć w Polityce prywatności Braintree.
  • Partnerzy handlowi. Są to strony trzecie, z którymi współpracujemy, aby świadczyć dodatkowe usługi o wartości dodanej. Ponieważ partnerzy handlowi, z którymi współpracujemy, różnią się w zależności od usług, wykorzystujemy informacje w danym czasie, aby poinformować Ciebie, kiedy dane zostaną im udostępnione i że będą przetwarzane zgodnie z ich polityką prywatności.
  • Ujawnienia zgodnie z prawem. Możemy udostępniać informacje, aby odpowiedzieć na nakaz sądowy lub wezwanie do sądu. Możemy również udostępniać informacje, jeśli agencja rządowa lub organ dochodzeniowy jest tu dozwolony lub wymagany przez prawo. Lub możemy udostępniać informacje, gdy prowadzimy dochodzenie w sprawie potencjalnego oszustwa.
  • Następcy. Możemy udostępniać informacje każdemu następcy całości lub części naszej firmy. Na przykład, jeśli część naszej firmy zostanie sprzedana, możemy przekazać listę naszych klientów w ramach tej transakcji.

Możemy udostępniać Twoje dane z powodów nie opisanych w niniejszej polityce. Powiemy Ci, zanim to zrobimy.

TWOJE WYBORY
I PRAWA

Twoje prawa i wybory mogą się różnić w zależności od kraju, z którego uzyskujesz dostęp do naszych usług. Zostały one podzielone poniżej. Aby kupić bilety i uzyskać do nich dostęp, fani muszą najpierw utworzyć konto Ticketmaster i podać dane osobowe. Pomaga nam to lepiej zaspokajać potrzeby indywidualnych fanów i wydawać bilety cyfrowe. Decydując się nie podawać swoich danych podczas tworzenia konta, fani nie będą mogli kupować i uzyskiwać dostępu do biletów cyfrowych.

  1. 1.
    Twoje wybory

    Jeśli udzieliłeś nam zgody (dotyczy to naszych rynków, które opierają się na zgodzie), możesz ją wycofać w następujący sposób:

    • Aby przestać otrzymywać nasze materiały marketingowe, możesz zmienić swoje preferencje na swoim koncie, postępować zgodnie z instrukcjami rezygnacji z subskrypcji w dowolnym e-mailu, który Tobie wyślemy lub skontaktuj się z nami, a my zrobimy to za Ciebie.
    • Aby zrezygnować z używania plików cookie i narzędzi śledzących, zapoznaj się z naszą Polityka plików cookie. Można to również zrobić, aktualizując Twoje preferencje w narzędziu do zarządzania plikami cookie na dowolnej z naszych witryn i aplikacji.
    • Aby zrezygnować ze śledzenia lokalizacji i powiadomień push, możesz zmienić ustawienia swojego urządzenia lub wyłączyć lokalizację. Aby zatrzymać powiadomienia web push, będziesz musiał skorzystać z ustawień swojej przeglądarki.

    W przypadkach, w których powołaliśmy się na uzasadniony interes (dotyczący naszych rynków, które opierają się na uzasadnionym interesie), możesz sprzeciwić się tej procedurze w następujący sposób:

    • Aby sprzeciwić się otrzymywaniu naszych materiałów marketingowych, możesz zmienić swoje preferencje na swoim koncie, postępować zgodnie z instrukcjami anulowania subskrypcji zawartymi w dowolnej wiadomości e-mail, którą do Ciebie wysyłamy, lub skontaktować się z nami, a zrobimy to za Ciebie.
    • Aby zrezygnować z personalizacji, możesz zmienić swoje preferencje na swoim koncie. Jeśli ta opcja nie jest dostępna, możesz skontaktować się z nami, a my zrobimy to za Ciebie.
    • Aby sprzeciwić się kontaktowi w ramach opinii fanów, możesz zrezygnować z subskrypcji za pomocą mechanizmów w wiadomościach do Ciebie lub skontaktować się z nami, a my zrobimy to za Ciebie
  2. 2.
    Twoje prawa

    Jako firma globalna, nasi fani znajdują się na całym świecie, w zależności od rynku obowiązują określone przepisy i regulacje dotyczące praw do prywatności, takie jak RODO w Europie, LGPD w Brazylii i CCPA w Stanach Zjednoczonych. Poniższe prawa mogą mieć zastosowanie na Twoim rynku.

    • Prawo do żądania usunięcia Twoich danych, inaczej zwanego wymazaniem lub ograniczeniem ich dalszego wykorzystania. Prawo do usunięcia lub skasowania konta nie może zostać wykonane, jeśli masz bilet lub transakcję na przyszłe wydarzenie, nawet jeśli wydrukowałeś lub otrzymałeś te bilety, więc po zakończeniu wydarzenia możesz skorzystać z tego żądania. Usunięcie konta spowoduje utratę dostępu do wszelkich zasobów cyfrowych (tj. NFT), które możesz posiadać.
    • Prawo do zażądania kopii informacji, które posiadamy na Twój temat, znane również jako prawo dostępu.
    • Prawo do poprawiania lub aktualizacji informacji, które nam przekazano (jeśli masz u nas konto, możesz to zrobić również logując się i aktualizując swoje dane).
    • Prawo do zakwestionowania wszelkich zautomatyzowanych decyzji, które podejmujemy na Twój temat. Decyzja zautomatyzowana to decyzja podjęta bez udziału człowieka, która ma skutki prawne (np. Sprawdzenie zdolności kredytowej). Zazwyczaj nie przeprowadzamy automatycznego podejmowania decyzji, ale jeśli to zrobimy, wyjaśnimy, gdzie takie decyzje są podejmowane.

    Aby skorzystać z któregokolwiek z powyższych praw, skontaktuj się z nami za pomocą naszego formularza internetowego (tutaj) użyj adresu e-mail powiązanego z Twoim kontem, abyśmy mogli zlokalizować Twoje dane osobowe. Możesz wyznaczyć pełnomocnika do składania wniosków w Twoim imieniu. Aby upoważniony agent został uznany za zweryfikowanego, musisz dostarczyć upoważnionemu agentowi podpisane pisemne oświadczenie lub pełnomocnictwo. Możemy skontaktować się z Tobą w celu zweryfikowania Twojej tożsamości przed przetworzeniem prośby agenta. Niezastosowanie się do tych instrukcji może spowodować, że nie będziemy w stanie przetworzyć Twojego żądania.

    Należy pamiętać, że chociaż dokładnie ocenimy każdy otrzymany wniosek, Twoje prawa i czas na podjęcie działań mogą różnić się w zależności od miejsca zamieszkania i nie zawsze będziemy musieli się do nich zastosować. Kiedy tak się stanie, wyjaśnimy dlaczego.

    You have certain choices about how we use your information.
    You have rights pertaining to the collection, use, and sharing of your personal information.
    Depending on where you live in the United States, for all other countries please see Global Rights above, you may have specific rights around your personal information. Below we explain what those rights are and how you can exercise them:

    • Disclosure. You have the right to request a report showing the personal information collected, shared, and sold about you.
    • Deletion. You have the right to request that we delete any personal information collected from or about you.
    • Correction. You have the right to request that we correct inaccurate personal information collected from or about you.
    • Opt-Out of Sale/Profiling. You have the right to opt out of the sale of your personal information. This will also opt you out of targe-ted advertising or profiling. To opt-out click here.
    • Non-Discrimination. We shall not discriminate against you based on your exercise of any of the above rights.

    You may submit a request to enact any of the above rights by clicking here to submit a request or calling us at 855-663-0150. You may also submit your request by mailing a letter to the address at the bottom of this policy. Please be sure to include your full name, email address, and which type of request you are making in your letter.

    Your “Do Not Sell or Share” Rights Under the CCPA. Under the California Consumer Privacy Act (CCPA), California residents have the right to opt out of Ticketmaster sale or sharing of their personal information, as defined by the CCPA. California residents may exercise this right to opt out online by submitting a “Do Not Sell or Share My Information” request here. Alternatively, California residents may submit a request to opt out of sales or sharing by calling us at 855-663-0150.

    To verify your identity, we may collect information such as your full name and email address. This information will be compared to our existing records to verify the identity of the individual submitting the request. We may also require you to confirm your request via an automated email message before responding to your privacy rights request. Depending on the sensitivity of the information requested and the type of request, we may require additional information to verify your identity before responding.  We will respond to your request within 45 days if possible and required under the law. Please note that if you we deny your request, you may appeal this denial by contacting us using the information at the bottom of this policy.

    Personal Information Collected:

    • Names and Aliases
    • Physical Address
    • Phone Number
    • E-Mail Address
    • IP Address
    • Unique Identifiers
    • Interactions with Customer Service
    • Information about transactions made on our services
    • Fan Preferences and Attributes
    • Cookies/Web Beacons - We use tracking tools like browser cookies and web beacons. To learn more about these tools and to control them, please click here.

    Sensitive Personal Information. Please note that we will never use or disclose any sensitive personal information you give us except to provide you with the goods and services you have requested or for the limited purposes allowed under the law.

    Personal Information Disclosed for a Business Purpose or Sold/Shared:

    Categories of Personal InformationPersonal InformationDisclosed for a Business PurposeSoldCategories of Third-Party Recipients
    IdentifiersNames and AliasesxxBusiness Partners, Data Brokers, Technical Service Providers
    Physical Addressxx
    Phone Numberxx
    E-Mail Addressxx
    IP AddressxxBusiness Partners, Technical Service Providers
    Unique Identifiersxx
    Unique Tax Identifiersx Government Entities
    Commercial InformationInteractions with Customer Servicex Technical Service Providers
    Information about transactions made on our servicesxxBusiness Partners, Data Brokers, Technical Service Providers
    Individual’s Preferences and Attributesxx
    Internet/ Electronic ActivityCookies/Web Beaconsxx
    Device Attributesxx
    Sensitive Personal InformatioSSN/TINx Technical Service Providers, Government Agencies
    Health Informationx
    Drivers License/Passport Numberx
    Demographic InformationxTechnical Service Providers
    Precise Geolocationx

    Personal information that you provide for a specific purpose will not be sold or used for targeted advertising or profiling in furtherance of decisions that produce legal or similarly significant effects.

    You may designate an authorized agent to submit requests on your behalf. For an authorized agent to be considered verified, you must provide the authorized agent with signed, written affidavit to make such requests or a power of attorney. We may follow up with you to verify your identity before processing an agent’s request. Failure to follow these instructions may result in our inability to process your request.

    To view our CCPA request metrics, please click here.

    “Shine the Light” Law. If you are a California resident and have an established business relationship with us, you can email us to request a list of the personal information we have shared with third parties for their marketing purposes. We will also give you a list of the third parties that have received your information. You can make a request one time each year. Mention in your email that you are making a "California Shine the Light" inquiry. We will respond within 30 days.

    Do Not Track. Our websites and apps are not designed to respond to "do not track" requests from browsers.

    Our websites respond to global privacy control—or “GPC”—signals, if we detect that a browser is communicating a GPC signal, we will process that as a request to opt that browser and device out of ‘sale’ via cookies and tracking tools on our website. Note that if return to our website from a different device or use a different browser on the same device, you will need to opt out (or set GPC for) that browser and device as well.

Polityka Prywatności
Polityka Prywatności
DBAJ O SWOJE
INFORMACJA

Mamy środki bezpieczeństwa, aby chronić Twoje informacje. Stosowane przez nas środki bezpieczeństwa będą zależeć od rodzaju gromadzonych informacji. Jeśli uważasz, że zostało utworzone nieautoryzowane konto przy użyciu Twojego imienia i nazwiska, skontaktuj się z nami. Nie ponosimy odpowiedzialności za strony internetowe i aplikacje osób trzecich. Jeśli klikniesz na link strony trzeciej, zostaniesz przeniesiony na strony, których nie kontrolujemy. Niniejsza polityka nie ma zastosowania do praktyk ochrony prywatności tych stron internetowych. Przeczytaj uważnie politykę prywatności innych stron internetowych. Nasza witryna może również udostępniać treści stron trzecich, które zawierają ich własne pliki cookie lub technologie śledzenia.

Jak długo przechowujemy Państwa dane osobowe?

Państwa konto Ticketmaster. Państwa konto to Państwa tożsamość cyfrowa na platformie Ticketmaster; w ten sposób zapewniamy, że zakupy biletów są bezpieczne i połączone z osobą fizyczną. Jest to również podstawowe kryterium do określenia, jak długo przechowujemy Państwa dane.

Za każdym razem, gdy kupują Państwo bilet, logują się Państwo na swoje konto lub wchodzą Państwo w interakcję z nami, rejestrujemy tę aktywność. Dopóki Państwa konto pozostanie aktywne, będziemy nadal przechowywać przetwarzane informacje na Państwa temat. Na przykład będziemy:

  • zapamiętywać Państwa zakupy lub elementy oznaczone jako ulubione, abyśmy mogli polecać odpowiednie wydarzenia;
  • zachowywać Państwa bilety przypisane do Państwa, abyśmy mogli nadal dostarczać wydarzenia prawdziwym fanom; a także
  • dbać o regularną weryfikację i bezpieczeństwo Państwa konta.

Państwa dane zostaną usunięte, jeśli (1) poproszą Państwo o usunięcie Państwa konta, w takim przypadku Państwa konto i powiązane dane zostaną usunięte w ciągu maksymalnie 90 dni, w zależności od ram czasowych wymaganych przez lokalne przepisy; lub (2) Państwa konto było nieaktywne od 7 lat.

Oprócz tej zasady zależności danych od konta, przechowywanie Państwa danych jest również określane na następujących podstawach:

  • Aby świadczyć Państwu zamówione usługi. Na przykład, gdy kupią Państwo u nas bilety lub usługi, nie możemy usunąć Państwa konta przed datą nadchodzącego wydarzenia, ponieważ nie będą Państwo mogli uczestniczyć w wydarzeniu, na które zakupili Państwo bilet.
  • Kiedy prawo wymaga od nas przechowywania Państwa danych. Na przykład niektóre informacje o zakupie przechowujemy do celów księgowych i podatkowych nawet po usunięciu konta.
  • Kiedy przetwarzamy określone dane za Państwa zgodą. Na przykład jeśli podali nam Państwo dane dotyczące potrzebnych udogodnień, jeśli wycofają Państwo zgodę na przetwarzanie tych danych, usuniemy je.
  • Bezpieczeństwo i ochrona. Utrzymujemy również ograniczone informacje w oddzielnych bazach danych, aby zapewnić bezpieczeństwo naszych platform, na przykład wykrywać oszustwa i zapobiegać im, wspierać ochronę cyberbezpieczeństwa oraz egzekwować nasze warunki i zapobiegać próbom ich obejścia.

Po upływie naszych okresów przechowywania danych, albo:

  • bezpieczne usuwamy te dane; albo
  • anonimizujemy te dane. Na przykład gdy chcemy sporządzić raport o sprzedaży rok do roku, zachowujemy informacje o sprzedaży, ale usuwamy wszelkie dane łączące sprzedaż z osobami, które dokonały zakupów.

Przekazywanie danych

Ponieważ jesteśmy częścią globalnej grupy firm z siedzibą w Stanach Zjednoczonych, może być konieczne przekazywanie Państwa danych poza kraj zamieszkania. Dzieje się tak, gdy:

  • Polegamy na wspólnych usługach świadczonych przez grupę firm Ticketmaster, z których niektóre mogą znajdować się poza krajem Państwa zamieszkania. Na przykład nasza globalna platforma jest projektowana i utrzymywana głównie w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii.
  • Kiedy koncerty światowej klasy odbywają się na zasadzie trasy koncertowej, aby zapewnić Państwu bezproblemowy udział w koncertach, Państwa dane mogą być przekazywane do innych krajów, jeśli koncert nie odbywa się w Państwa kraju zamieszkania.
  • Korzystamy z globalnych usługodawców, takich jak wymienieni powyżej.

Podczas przesyłania informacji w ten sposób obowiązują surowe zasady, które zapewniają, że Twoje dane są nadal chronione na wysokim poziomie. Tam, gdzie to zrobimy, zapewnimy odpowiednie zabezpieczenia. Jeśli Twoje dane są przekazywane poza rynek lokalny, stosujemy środki umowne i mechanizmy wewnętrzne wymagające od odbiorcy przestrzegania standardów prywatności eksportera, skorzystamy z jednego z mechanizmów wymienionych poniżej.

  • klauzule umowne, takie jak standardowe klauzule umowne zatwierdzone przez Komisję Europejską i inne organy regulacyjne, w stosownych przypadkach.
  • Wiążące reguły korporacyjne
  • Wiążące reguły dotyczące procesorów korporacyjnych

Aby uzyskać więcej informacji lub otrzymać kopię odpowiedniej dokumentacji, Skontaktuj się z nami.

Podmioty Ticketmaster w poszczególnych krajach

Administrator danych, który przetwarza Państwa dane, zależy od tego, na jakim rynku mają Państwo konto lub subskrypcję. Spółki należące do rodziny firm Ticketmaster świadczą również usługi wsparcia na rzecz siebie nawzajem i w związku z tym działają jako podmioty przetwarzające w imieniu administratora danych, któremu przekazali Państwo swoje dane.

KrajFirmaAdres
AustraliaTicketmaster Australasia Pty LtdLevel 5, 364 Lonsdale Street,Melbourne, Victoria 3000,Australia
New ZealandTicketmaster NZ Ltd34 Shortland Street,Auckland Central, Auckland 1010,New Zealand
AustriaTicketmaster Gmbh Niederlassung Wien (Austrian Branch)Alser Str. 21/9, A- 1080 Wien,Austria
BelgiumTicketmaster Belgium N.V.Esplanade 1 box 33,1020 Brussels, Belgium
BrazilTicketmaster Brasil Ltda. / CNPJ No. 42.789.521/0001-10Avenida Nova Independencia, 87
ChileTicketmaster Chile SpACalle Benjamin Nº 2935, Office 802, commune of Las Condes,Santiago
Czech RepublicTicketmaster Česká republika, a.s.Jungmannova 26/15, Nové Město Praha 1, 110 00, Czech Republic
DenmarkTicketmaster Danmark A/SGammel Kongevej 60,5th, 1850 Frederiksberg C,Denmark
FinlandTicketmaster Suomi OyKeskuskatu 6, 00100 Helsinki,Finland
FranceTicketnetChallenge 92, 101 av. François Arago, 92017 Nanterre
GreeceTicketmaster Hellas S.A.26 Vouliagmenis Avenue,Glyfada, 166 75 Athens,Greece
GermanyTicketmaster GmbHSpree-Forum, Alt-Moabit 60, 10555 Berlin (Tiergarten),Germany
CyprusTickethour (Cyprus) LimitedGiannou Kranidioti 10,Nice Day House,6th Floor, Flat/Office 602,1065 Limassol, Cyprus
IrelandTicketline Unlimited Company t/a Ticketmaster2nd floor, College Park House,20 Nassau Street,Dublin 2, D02 VY46
IsraelTicketmaster Israel Ltd.7 Yitzhak Rabin Blvd,Rishon Lezion, Israel
ItalyTicketmaster Italy s.r.l.Via Pietrasanta 14,20141 Milano, Italy
NetherlandsTicketmaster B.V.Regulusweg 5,2516 AC 's-Gravenhage,The Netherlands
NorwayBillettservice ASTorggata 5, 0181 Oslo,Norway
PeruTicketmaster Peru S.A.Calle Bolognesi N° 180, Miraflores, Province and Department of Lima
PolandTicketmaster Poland sp. z o.o.ul. Bukowińska 22b,02-703 Warsaw, Poland
QatarTicketmaster Doha, LLCAl Jaidah Square, Regus Doha Downtown, 63 Airport Road, 1st Floor, Umm Ghuwailina Zone 27,P. O. Box 23289, Doha, Qatar
Saudi ArabiaTicketmaster Arabia Company LLCKing Fahad Road, Al Olaya, P.O. Box 300807, Post Code 12214,Riyadh, Kingdom of Saudi
SpainTicketmaster Spain S.A.U.Paseo San Juan, 104, 6º2ª -Barcelona
SwedenTicketmaster Sverige ABBox 12247, 102 26 Stockholm,Sweden
SwitzerlandTicketmaster Schweiz AGZürichstrasse 125,CH 8600 Dübendorf,Switzerland
United KingdomTicketmaster UK Limited30 St. John Street, London, England, EC1M 4AY
TurkeyBiletix Bilet Dağıtım, Basım ve Ticaret A.Ş.Ayazağa Mah. Azerbaycan Cad.Vadi İstanbul 3B/2-3 Sarıyer –İstanbul,TÜRKİYE
ThailandThaiticketmajor Co.,Ltd 3199 Maleenont Tower, 27th Floor Rama 4 Road, Khlong Tan Subdistrict, Khlong Toei District Bangkok, 10110 Thailand
UAETicketmaster Middle East FZ-LLCUnit 304-305, Block C, Office Park Building, Dubai Internet City, PO Box 502729, Dubai,UAE
South AfricaTicketmaster South Africa Proprietary Limited6th floor, Earlgo Building, 2 Park Road, Gardens, Cape Town, South Africa 8001
MexicoTicketmaster New Ventures S. de R.L. de C.V.Independencia No. 90, Colonia Centro Area 5, Alcaldía Cuauhtémoc, CP 06050, Mexico City
SingaporeTicketmaster-Singapore Pte. Ltd.The Adelphi, 1 Coleman Street, 10-10, Postal 179803
TaiwanTixcraft Inc.10F., NO.270, SEC. 3, Nanjing E.Road., Songshan DIST., Taipei City,10551, Taiwan (R.O.C.)
CanadaTicketmaster Canada Holdings ULC1 Blue Jays Way, Suite 3900 Toronto, ON M5V 1J3, Canada
United StatesTicketmaster L.L.C9348 Civic Center Drive, Beverly Hills, California 90210, USA